Hur returnerar jag min Liggbox?

Vid en retur så är det du som kund som står för returportot. Du är välkommen att använda valfritt fraktbolag. Vi rekommenderar att du väljer ett spårbart alternativ, då vi inte ersätter boxar som kommit bort längs vägen. Exempelvis Postnords skicka direkt, eller DHL.

Boxen behöver returneras i enlighet med vår returpolicy nedan:

Vid köp har du enligt distansavtalslagen rätt att returnera felfria varor. Meddelande om detta skall vara oss tillhanda så snart som möjligt, dock senast 14 dagar efter upphämtning av paketet.

Ångerrätten gäller endast om förpackningen inte är bruten eller skadad. Alla produkter i boxen ska då returneras, man får alltså inte välja att bara returnera en produkt i boxen. Är någon produkt i boxen trasig så har du rätt till reklamation.

Boxen returneras till följande adress:
PostPac AB, REF: NAE Group Sweden AB, Maskingatan 6, 27430 Skurup.

Lägg med en lapp med följande information: För- och efternamn, adress och ordernummer, samt anledning till returen. Om du brutit förseglingen på intimprodukter (såsom till exempel rengöring eller glidmedel) gäller av hygienskäl inte ångerrätten för produkten och vi kommer att göra ett prisavdrag motsvarande värdet av den aktuella produkten.


Kontakt

Laddar...