liggboxen

Allmänt

Vad är Liggboxen?
Liggboxen är en prenumeration på en lustfylld box - till för att du och din eventuella partner ska få ett mer spännande och varierande sexliv. Varje box innehåller en blandning av allt från sexleksaker och glidmedel till utmaningar och tips, för att hålla sexlivet varierat, nyfiket och levande! Samtliga produkter i Liggboxen är speciellt utvalda och godkända av Anna och Amanda från succépodden Alla Våra Ligg.

Vem är Liggboxen riktad till?
Boxen är främst riktad till personer med partner (sexpartner eller livspartner spelar självklart ingen roll!). Då Amanda och Anna har tagit fram konceptet utifrån sina erfarenheter och preferenser i sina egna relationer, är innehållet utformat utifrån just detta. Vi kan garantera att varje Liggbox innehåller något för alla; med eller utan partner!

Hur prenumererar jag och vad kostar det?
För att börja prenumerera på Liggboxen anmäler du dig enkelt här på hemsidan  (Liggboxen.se). Boxen kostar 499kr exkl. fraktkostnad.

Hur avslutar jag en prenumeration?
För att avsluta din prenumeration skickar du ett mail till kundtjanst@liggboxen.se med ditt namn och kundnummer, så hjälper vi dig.

Hur ändrar jag mina kontakt- och leveransuppgifter?
Logga in på ditt konto på Liggboxen.se. Under “Kontaktuppgifter” och “Adressuppgifter” kan du enkelt ändra de uppgifter du vill!

Betalning

Vilka betalsätt finns det?
Vi använder oss av kortbetalning via ePay där du kan använda Visa, Mastercard och Maestro. Du registrerar enkelt ditt kort när du påbörjar din prenumeration!

Hur fungerar betalningen?
När du registrerar ditt konto och påbörjar din prenumeration, fyller du enkelt i dina kortuppgifter och kostnaden för den första boxen debiteras. Därefter dras summan för din prenumeration en gång varannan kalendermånad, i samband med att boxen ska skickas ut.

Min betalning har inte gått igenom den här månaden, vad gör jag nu?
Skulle det vara så att din betalning inte har fått igenom kommer du motta ett mail från oss där vi hjälper dig att åtgärda felet. Om du inte har mottagit ett sådant mail ber vi dig kontakta oss på kundtjanst@liggboxen.se så hjälper vi dig därifrån!

Var ändrar jag mina kortuppgifter?
Under fliken “Prenumeration” på din kontoöversikt hittar du din aktuella prenumeration. Klicka på “Granska” på den berörda prenumerationen och ändra sedan kortuppgifter under “Betalkort”.

Leverans

Hur ofta kommer boxen?
Liggboxen levereras den tredje veckan varannan månad (runt den 18:e). 

När skickas min box?
Liggboxen skickas till dig den tredje veckan, varannan kalendermånad. Du får ett mail när den är på väg! OBS! Om du börjar prenumerera mer än 30 dagar innan det är dags för nästa box så skickar vi ut den tidigare boxen om den fortfarande finns i lager!

Kommer boxen direkt hem till mig?
Nej, den skickas till ditt närmsta DHL-ombud så att du kan hämta ut din Liggbox i lugn och ro när det passar dig.

Syns det vad som är i?
Nej, Liggboxen levereras förpackad i en diskret, brun kartong där varken namn eller logga syns utanpå!

Var är min box?
Så fort vi skickar boxen från vårt lager så kommer du motta ett mail med spårningsnummer så att du enkelt kan följa ditt paket på vägen. Har du inte fått ett sådant mail ber vi dig kontakta oss på kundtjanst@liggboxen.se så hjälper vi dig!

Kan jag beställa boxen utomlands?
Nej, i dagsläget kan vi endast leverera Liggboxen till en adress inom Sverige.

Min box har skickats till fel adress, vad kan jag göra?
Kontakta kundtjanst@liggboxen.se för vidare hjälp!

Min box har returnerats, vad gör jag nu?
Har du inte hunnit hämta ut din box från ditt DHL-ombud i tid och det har returnerats till oss ber vi dig kontakta kundtjanst@liggboxen.se så hjälper vi dig.

Retur & Reklamation

Jag har inte fått min box den här månaden, vad gör jag?
Om din Liggbox inte har kommit som den ska så ber vi dig höra av dig till oss så vi kan åtgärda problemet. Du kan antingen maila oss på kundtjanst@liggboxen.se eller ringa vår kundsupport.

Det saknas något i min box!
Åh, nej! Ibland sker tyvärr misstag, vi är hemskt ledsna för det. Skulle du ha fått en box som inte är komplett så hör av dig till vår kundtjänst så snart du kan efter att du upptäckt problemet så ska vi givetvis se till att lösa det!

Jag har fått en trasig box, vad kan jag göra?
Hör av dig till oss på kundtjanst@liggboxen.se så hjälper vi dig.

Något var trasigt i min box.
Om något, mot förmodan, skulle vara trasigt i din box så maila kundtjanst@liggboxen.se eller ring oss på 08-527 770 70 så hjälper vi dig.

Kan jag returnera min box? 
Skulle du inte vara nöjd med din box har du självklart rätt att returnera denna, dock senast inom 14 dagar. Hör av dig till oss på kundtjanst@liggboxen.se så hjälper vi dig! Hela boxen måste returneras. Om någon produkt saknas dras detta från summan vi betalar tillbaka! Observera att vi inte tar tillbaka någon produkt om förpackningen är bruten eller produkten är använd. 

Fick du inte svar på din fråga?

Hör av dig till oss på kundtjanst@liggboxen.se eller ring oss på  08-527 770 70  (alla dagar 10-20) så hjälper vi dig :)

Laddar...