Frågor & svar

Lugn. Boxen kommer alltid i en helvit, diskret förpackning och avsändaren är NAE GROUP. Ingen kommer kunna ana hur kul ni ska ha när boxen väl är uppackad.

Detta kan du se inne på ditt konto om du har en aktiv prenumeration eller när du börjar prenumerera och boxen ligger i din varukorg.

Om du inte hämtar ut din box/beställning i tid så kommer den att returneras till oss efter 14 dagar hos ombudet. Du som kund kan komma att bli debiterad 98 kr för det outlösta paketet.
OBS! När du får din avi är det NAE Group som står som avsändare, så du vet vad det är för paket och kan vara trygg med att det är anonymt.

Oops. Det var inte meningen. Kontakta kundtjänst!
För att boxen inte ska fortsätta skickas till din gamla adress behöver du uppdatera den innan nästkommande debitering av Liggboxen. Detta gör du inne på ditt konto, alternativt kontakta kundtjänst så hjälper vi till med en adressändring.

Logga in på ditt konto på Liggboxen.se. Om du går in via din telefon så klicka sen på den lilla ikonen till vänster under "Mitt konto". Klicka på prenumeration sedan på visa prenumeration. Under adress kan du välja "ändra" - skriv in din nya adress och klicka på spara. Klart!

Liggboxen skickas till dig kring mitten av månaden, varannan månad och du får ett mail när den är på väg till dig. Månaderna som boxen skickas ut är februari, april, juni, augusti, oktober och december.

När du börjar prenumerera får du alltid den senast skickade boxen, om den finns i lager, även om du börjar din prenumeration flera veckor efter senaste utskick. Du får då boxen inom ett par dagar efter att prenumerationen startat.

Ja, i dagsläget skickar vi utöver Sverige även till Finland. Fler nordiska länder är på gång.

Hoppsan, ursäkta oss! Kontakta kundtjanst@liggboxen.se så hjälper vi dig på stört!

Nej, den skickas till ditt närmsta DHL-ombud så att du kan hämta ut din Liggbox i lugn och ro när det passar dig. Den kommer självklart i en diskret förpackning så ingen kan ana innehållet.

Har du inte hunnit hämta ut din box från ditt DHL-ombud i tid så kommer paketet att returneras till oss och du blir därefter återbetald. Tänk då på att vi behöver ta ut en hanteringsavgift på 98:- för att täcka de kostnader som uppstår i samband med det ej uthämtade paketet. Har paketet returnerats av andra orsaker så rekommenderar vi att du kontaktar vår kundtjänst på kundtjanst@liggboxen.se för vidare hjälp.

Leveranstiden är i normalfall 1-2 arbetsdagar.

Laddar...