Frågor & svar

Skulle du inte vara nöjd med din box har du självklart rätt att returnera denna, dock senast inom 14 dagar. Hör av dig till oss på kundtjanst@liggboxen.se så hjälper vi dig! Hela boxen måste returneras med komplett innehåll för att det ska vara en giltig retur. Observera att vi inte tar tillbaka någon produkt om förpackningen är bruten eller produkten är använd. Du själv står för returkostnaden.

Om något, mot förmodan, skulle vara trasigt i din box så maila kundtjanst@liggboxen.se eller ring oss på 08-527 770 70 så hjälper vi dig.

Hör av dig till oss på kundtjanst@liggboxen.se så hjälper vi dig.

Åh, nej! Ibland sker tyvärr misstag, vi är hemskt ledsna för det. Skulle du ha fått en box som inte är komplett så hör av dig till vår kundtjänst så snart du kan efter att du upptäckt problemet så ska vi givetvis se till att lösa det!

Vid en retur så är det du som kund som står för returportot. Du är välkommen att använda valfritt fraktbolag. Vi rekommenderar att du väljer ett spårbart alternativ, då vi inte ersätter boxar som kommit bort längs vägen. Exempelvis Postnords skicka direkt, eller DHL.

Boxen behöver returneras i enlighet med vår returpolicy nedan:

Vid köp har du enligt distansavtalslagen rätt att returnera felfria varor. Meddelande om detta skall vara oss tillhanda så snart som möjligt, dock senast 14 dagar efter upphämtning av paketet.

Ångerrätten gäller endast om förpackningen inte är bruten eller skadad. Alla produkter i boxen ska då returneras, man får alltså inte välja att bara returnera en produkt i boxen. Är någon produkt i boxen trasig så har du rätt till reklamation.

Boxen returneras till följande adress:
PostPac AB, REF: NAE Group Sweden AB, Maskingatan 6, 27430 Skurup.

Lägg med en lapp med följande information: För- och efternamn, adress och ordernummer, samt anledning till returen. Om du brutit förseglingen på intimprodukter (såsom till exempel rengöring eller glidmedel) gäller av hygienskäl inte ångerrätten för produkten och vi kommer att göra ett prisavdrag motsvarande värdet av den aktuella produkten.

Nej tyvärr. Bara hela boxar går att lämna tillbaka.

Efter att din box har kommit tillbaka till vårt lager granskas alla artiklar. Därefter hanterar kundtjänst din retur och då görs en återbetalning till det kort du betalade med.

Efter återbetalningen tar det 2-5 bankdagar innan pengarna kommer tillbaka in på ditt konto.

Om en produkt är trasig så får du givetvis reklamera den. Kontakta kundtjänst!
Laddar...