FrÄgor & svar
Skulle du inte vara nöjd med din bestÀllning har du sjÀlvklart rÀtt att returnera denna, dock senast inom 14 dagar. Hör av dig till oss pÄ kundtjanst@liggboxen.se sÄ hjÀlper vi dig! Returnerar du en box mÄste den returneras med komplett innehÄll för att det ska vara en giltig retur. Observera att vi inte tar tillbaka nÄgon produkt om förpackningen Àr bruten eller produkten Àr anvÀnd. Du sjÀlv stÄr för returkostnaden.
Om nÄgot, mot förmodan, skulle vara trasigt eller defekt i din box/bestÀllning sÄ maila kundtjanst@liggboxen.se och beskriv problemet sÄ tydligt som möjligt, samt bifoga bild eller video vid behov. För snabbast hjÀlp sÄ önskar vi att du Àven anger dina korrekta kontaktuppgifter som anvÀndes vid registrering.
Om du har mottagit en trasig/skadad box eller paket sÄ hör du bara av dig till oss pÄ kundtjanst@liggboxen.se sÄ hjÀlper vi dig. För snabbast hjÀlp sÄ önskar vi att du bifogar bild pÄ det trasiga/skadade paketet, samt anger dina korrekta kontaktuppgifter som anvÀndes vid registrering.
à h, nej! Ibland sker tyvÀrr misstag, vi Àr hemskt ledsna för det. Skulle du sakna en produkt eller ha fÄtt en box som inte Àr komplett sÄ hör av dig till vÄr kundtjÀnst sÄ snart du kan efter att du upptÀckt problemet sÄ ska vi givetvis se till att lösa det!
Vid en retur sÄ Àr det du som kund som stÄr för returportot. Du Àr vÀlkommen att anvÀnda valfritt fraktbolag. Vi rekommenderar att du vÀljer ett spÄrbart alternativ, dÄ vi inte ersÀtter boxar som kommit bort lÀngs vÀgen. Exempelvis Postnords skicka direkt, eller DHL.
Boxen/bestÀllningen behöver returneras i enlighet med vÄr returpolicy nedan:
Vid köp har du enligt distansavtalslagen rÀtt att returnera felfria varor. Meddelande om detta skall vara oss tillhanda sÄ snart som möjligt, dock senast 14 dagar efter upphÀmtning av paketet.
Ă ngerrĂ€tten gĂ€ller endast om förpackningen inte Ă€r bruten eller skadad. Alla produkter i boxen ska dĂ„ returneras, man fĂ„r alltsĂ„ inte vĂ€lja att bara returnera en produkt i boxen. Ăr nĂ„gon produkt i boxen trasig sĂ„ har du rĂ€tt till reklamation.
Boxen returneras till följande adress:
PostPac AB
REF: NAE Group Sweden AB
ElleholmsvÀgen 1
27436 Skurup
LÀgg med en lapp med följande information: För- och efternamn, adress och ordernummer, samt anledning till returen.
Efter att din box/bestÀllning har kommit tillbaka till vÄrt lager granskas alla artiklar. DÀrefter hanterar kundtjÀnst din retur och dÄ görs en Äterbetalning till det kort du betalade med.
Efter Äterbetalningen tar det 2-5 bankdagar innan pengarna kommer tillbaka in pÄ ditt konto.